wtorek, 24 maja 2011

Byle do czerwca !

Siemanko . ; )
Jak zwykle zacznę od szkoły ? Napawa mnie duma , gdyż sama (bez pomocy internetu czy czegokolwiek) dostałam 5+ z fizyki ! A tak to raczej nic poza tym .. muszę przestać opuszczać niektóre pierwsze i ostatnie lekcje , chyba za szybko poczułam wakacje . ; ) Teraz zbliżają się diagnozy , całkowicie mnie to demotywuje , ale postaram wziąć się w garść . 1 czerwca będzie też szkolna gimnazjada , na której mamy tańczyć układ hip-hop , zobaczymy o z tego będzie , obiecuje fotki jeśli takie się znajdą. ; ) a już 2 czerwca wycieczka do Poznania w najlepszym składzie chyba i nasz H&M ! Byle do czerwca ! ; ))
Co do dziś to miałam wspaniale ambitny plan , aby choć trochę się poopalać , ale oczywiście kiedy ja mam na takie rzeczy ochotę to słońca brak . Zwolniłyśmy się z ostatniej lekcji po czym usiadłyśmy nad brzegiem warty i dopadł nas nieskazitelnie dobry humor przy czym mnóstwo akcji godnych 5-latków haha . ; ) Ostatnio szybko kończyłyśmy lekcje , więc zrobiłyśmy sobie babski popołudnie . ; ) Przedstawię Wam 2 zdjęcia z dzisiaj i tamtego wypadu . ; )

Po 17 dostałam gorące prośby o przybycie do starych znajomych , z którymi .. powiedzmy , że odnawiamy dawne kontakty . Oczywiście mnóstwo śmiechu i jestem strasznie wymęczona . ; )
Obecny plan to wykąpać się , odpocząć i spokojnie zasnąć. ;D
Do jutra . Buziaki . ; *

7 komentarzy:

  1. Dokładnie,byle do czerwca!

    OdpowiedzUsuń
  2. też już nie moge się doczekać wakacji.. u mnie strasznie cisną w szkole :/ no ale jakoś trzeba wytrzymać :P

    http://wiggaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piątka z fizyki to dla mnie marzenie nie do osiągnięcia. Też nabieram ochoty na opalanie, kiedy akurat nie ma słońcaxD Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Do czerwca jeszcze troszkę, ale jak dowiedziałam się, że za rok ROK SZKOLNY kończy się 29 czerwca to dostałam zawału! masakra!
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ojj dacie radę w czerwcu prawie nie ma juz lekcji wiec sam luz.

    OdpowiedzUsuń
  6. w sumie początek czerwca to chyba najgorętszy okres w szkole. ;.o
    nie dziwię się, że już poczułaś wakacje - słońce wszystko usprawiedliwia.

    OdpowiedzUsuń
  7. dzięki ;)
    fajne zdjęcia, obserwuję! :*

    OdpowiedzUsuń