niedziela, 22 maja 2011

Weekend . ; )

Zacznijmy od tego , że za nieobecność przez jakiś czas bardzo przepraszam , ale złożyło się tak , a nie inaczej .
Weekend spędziłam z Pamcią . Zacznijmy od tego , że w piątek przyjemnie nie robiłyśmy nic pożytecznego , natomiast w sobotę było już inaczej , a mianowicie - upiększałyśmy moje podwórko , pomagałyśmy zrobić coś w stylu skalniaka . Efektem naszej pracy było nie tylko upiększenie otaczającej nas przestrzeni , ale także wspaniała , cudowna opalenizna (jeśliby ktoś zobaczył w sobotę moje plecy napewno miałby z czego się śmiać , hehe) . Po godzinie 17 poszłyśmy na spacer do Dzierżowa , po drodze robiąc obowiązkowo przystanek w Ulimiu na tymbarka . ; ) Gdy doszłyśmy spotkałyśmy się z Adą i Natalią . Czyli mile spędzony czas . ; ) Wróciłyśmy po 21 do domu , położyłyśmy się na łóżku i stwierdziłyśmy , że brak nam mocy na cokolwiek dlatego też zajęłyśmy się ''babskimi plotami'' nie ukrywając , że było meeegaa dużo śmiechu ! ; ) Nie pamiętamy nawet jak zasnęłyśmy . Z rana również opuściła nas moc , ale do godz.11 jakoś się pozbierałyśmy i zabrałyśmy się za główny cel spotkania , czyli gazetkę szkolną na temat wakacji - sama przyjemność ! ; ) Pożegnałyśmy się o 15 .
Tata polecił mi dzisiaj film ''Świnki'' , który zapowiada się niesamowicie dobrze , więc właśnie planuje go obejrzeć , ale najpierw chciałam sporządzić notkę , bo w końcu tak dawno nic nie było . ; ) Napiszę coś o nim napewno kiedy już obejrzę . ; D
A na koniec fotka z weekendu . ; )

A teraz idę oglądać film , wieczorem wejdę popatrzeć co dzieje się u Was na blogach . ; )
Buziaczki . ; *

4 komentarze:

  1. zostałaś oTAGowana u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Film "Świnki" porusza bardzo poważny problem i mam nadzieję, że przypadnie Ci do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  3. nasz film! jest zajebisty! i ten Tomek. ahh.. hahaha! weekend był cudowny! brakowało mi tego, mam nadzieję, że będzie takich więcej. Kocham Cię mała. ; *

    OdpowiedzUsuń
  4. oo też może obejrzę :)
    zapraszam:

    http://wiggaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń