środa, 18 maja 2011

Edukacja&Modowe inspiracje

Hello . ;)

Zacznę może od lekko przynudzających spraw , ale szkoooła ! ; ) Jak dobrze pójdzie to na koniec roku wyjdzie 4.6 , czyli dobra średnia nie jest zła . ; D Ale tak jak wspominałam poprzednio jeszcze wiele pracy do tego . Jeśli mam być szczera spodziewałam się, że będzie gorzej bo był to trudny rok , aczkolwiek tak do końca z wyników zadowolona nie jestem , pluję sobie w brodę , że gdybym tylko kiedykolwiek otworzyła książkę byłoby inaczej .. ale jest jak jest , byle do przodu ! ; )
Jutro muszę jeszcze zaliczyć sprawdzian z biologii i wykazać się zdolnościami artystycznymi w kontekście muzyki . Trzymajcie kciuki !

Nie wiem czy o tym wspominałam , ale buty to chyba moja największa schizofremia ! Znalazła stronę z chyba najwspanialszymi butami na ziemi ! Mam nadzieję , że chociaż ktoś zainspiruję się takim stylem . ; ) a tutaj koturny , platformy , sandałki , baleriny ! A wszystko naprawdę cudowne ! I love it ! Tu macie adres :
http://www.stylowebutki.pl/categories/Kolory/
Dziękuję za każdy komentarz kierowany w moją stronę , naprawdę to cudowne uczucie móc czytać każdy z nich . ; *
Z komentarz m.in. dowiedziałam się , że jesteście ciekawi moich codziennych stylizacji , czyli outfitów . Oczywiście wszystko da się zrobić , jednak nie wiem czy znajdę na to jutro czas , prawdopodobnie w piątek ukaże się pierwsza taka notka . ; )

Pojedyncze plany na weekend są , chyba nowa sesja , mały grill i trzeba troszkę opalić białe ciałko , wypad nad jezioro dobrze zrobi . ; )

a teraz fotek PART 3 :





Teraz mam nadzieję, że uda mi się zmotywować do chodź kilkuminutowej ''randki'' z biologią . ; )
Buziaki . ; *

6 komentarzy:

  1. uwielbiam, autentycznie uwielbiam Twoje oczy. Są przecudne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam do siebie żal, że nie uczyłam się więcej, bo mogłabym mieć lepszą średnią:< Śliczne zdjęcia, zwłaszcza to pierwsze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia i na pierwszym podoba mi się biała kurteczka ;) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze człowiek mówi "kurczę, mogło być lepiej!". Jest to tylko powód do starania się następnym razem, gdyż czasu nie można cofnąć.

    Co do butów, polecam stronę: czasnabuty.pl

    Pozdrawiam, T.

    OdpowiedzUsuń
  5. zapraszam do mnei na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś śliczna :). Ja tak miałam w tamtym roku, a teraz moja średnia się neistety obniżyła z powodu mojego lenistwa. Obserwujemy się ?. Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń