niedziela, 22 maja 2011

WYRÓŻNIENIE . ; ))

Chciałabym bardzo podziękować za wyróżnienie mnie przez Rudą . Naprawdę wielkie dzięki i wow z mojej strony , bo ..  nie spodziewałam się . ; ))




Zasady:

1. Podziękuj za przyznanie wyróżnienia.
2. Zamieść u siebie link do bloga osoby, która Cię wyróżniła.
3. Wklej u siebie logo wyróżnienia.
4. Przekaż nagrodę 10 bloggerkom.
5. Zamieść linki do tych blogów.
6. Powiadom o tym nominowane osoby.
7. Stwórz listę 10 ulubionych kosmetyków


Teraz lista moich ulubionych 10 kosmetyków (trochę ich sporo , mam nadzieję , że znajdę) :
- tusz do rzęs (My Secret)
- tusz do rzęs (essence)
- podkład (SORAYA)
- kredka do oczu (Rimmel)
- pomadka ochronna (isana)
- róż na policzki
- błyszczyk
- perfumy Playboy
- jaskrawe lakiery do paznokci lub w kolorach nude (to się liczy?)
- puder (My Secret)
Jeśli mam być szczera to połowy tych rzeczy nie używam , no ale zasady to zasady hehe . ; ))

A teraz MOJE WYRÓŻNIENIA - TAGI 
nie wiem czy mogę jeszcze raz , ale definitywnie pokochałam te kobietę , choć tylko internetowo , bo za takiego bloga i osobowość wielkie oklaski !

Musiałam aż zrobić notkę z rana , ale czego się dla Was nie robi . ; ))
Buziaki . ; *

8 komentarzy:

  1. Wow:)
    Dzięki za o tagowanie:) twój blog jest również świetny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkie dzięki to zaszczyt zostać przez ciebie wyróżnioną he he :) Jeszcze raz dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Z całego serca dziękuję za takie wyróżnienie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki wielkie za otagowanie:*

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję! :)

    http:/wiggaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki, ze mnie nie ma . ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuje bardzo za wyróżnienie ;*

    OdpowiedzUsuń