sobota, 28 maja 2011

Something or nothing . ; )

Cześć wszystkim . ; )
Oczywiście szkoła first step w notce . ; D Wpadła 5 z chemii za zrobienie zadania na tablicy , a tak ogółem to bardzo duża nuuuda . Szkoła była w tym tygodniu po prostu tak monotonna jak chyba nigdy . Sami oceńcie czy to dobrze czy źle .
Wczoraj miałam jechać na festyn , ale jednak spędziłyśmy dzień z dziewczynami (Adunia , Pamelcia) w domu pomagając Adzie zrobić projekt ? 
Jest fakt zadziwiający , że przez cały tydzień miałam dobry humor ! I to się chwali . ; )
Co do planów na weekend to w sumie żadnych , przyjechała do mnie rodzina , więc trzeba trochę posiedzieć w domu , czego ja baaaardzoo nie cierpię ! Ale ogółem skład gości składa się z samych dzieci , więc należy troszkę pomatkować i bynajmniej przed rodzicami raz na rok pokazać , że jest się odpowiedzialnym . ; )
Myślę jednak , że cały dzień w domu nie usiedzę , więc zapewne wieczorem już mnie nie będzie ? ; D
Jestem ciekawa co u Was ! Ktoś ma ochotę wyjawić jakiś kawałek swojego życia ? ; >
Przepraszam , że notka krótka , ale ogarnęła mnie dzisiaj jakaś beznadzieja .. mam nadzieję , że tylko chwilowa . ; )
I macie jeszcze kilka zdjęć z wczoraj . ; )




Buziaki i miłego weekendu . ; *

11 komentarzy:

  1. Zgadzam się, rzemyki świetnie wyglądają. I to nie tylko u dziewczyn, ale u chłopaków też;) Ja bardzo lubię spotkania rodzinne. A dzieciaki to zależy w jakim są wieku. W mojej rodzinie jest dwójka dzieci, które po prostu nie dadzą człowiekowi odpocząć, cały czas trzeba się z nimi bawić;/ Reszta jest na szczęście fajna. Ładna bluzeczka! Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  2. bluzka super ;) włąsnie przerabiam swoja starą bluzkę w paski czarno-białe ;)

    zapraszam

    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog i zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń
  4. z jakiej firmy spodnie?
    Pytam poniewaz są "boskie!"

    OdpowiedzUsuń
  5. moja bluzka, kurde ! ; p
    co morda. ; ***

    OdpowiedzUsuń
  6. no dokladnie ... mam zamiar kupić sobie podkład mimo że jestem wierna swojemu .ale potrzebuję coś rozświetlającego a nie matującego ... ale nie chcę potem żałować wydanych pieniędzy jak okaże się że jest beznadziejny ..

    OdpowiedzUsuń
  7. oj nienawidziłam chemii ale chętnie wróciłabym do szkoły gdyby tylko takie zmartwienia miały być :) zestaw prosty bez udziwnień ale takie lubię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny blog będę tu wpadać częściej + dodaje do obserwatorów i zapraszam do mnie dodaj się do obserwatorów i zostaw komcia ;*
    pozdrawiam
    rulkowaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam do mnie - odmiana bloga ;> Zapraszam również do polubienia mojej strony na facebooku ;D

    OdpowiedzUsuń